Användare som har frågor eller förslag kontaktar i första hand sin arbetsledare, som samlar ihop frågor och kontaktar VertiGIS.
Har du hittat fel i en gammal version är det troligtvis redan fixat. Har du hittat en bugg i en ny version är vi väldigt nyfikna.
Vi vill veta:
I vilken situation händer det? Fungerar det ibland? Är det samma i flera bilar?
Skärmdump. I skolan ville fröken att vi skulle formulera meningar med egna ord. Men när det gäller felmeddelande ger exakta citat guldstjärna, och skärmdump är ännu bättre.
Hur besvärande är det? Vi fixar det mest besvärande först. Gör ditt bästa för att måla en färgrik bild av din organisations lidande. Det är tävling!
Kan vi ändra programmet så att ni kan jobba bättre?
Vi vill veta:
Vem har nytta av det? Ex: arbetsledare, förare eller kundtjänst.
Hur ofta? Är det varje dag, för varje förare? Räkna på servett.
Hur stor är nyttan? Här är det tävling. Försök uttrycka nyttan i antal besparade arbetstimmar eller procent minskad risk för kostsamma misstag. Vi prioriterar välmotiverade förslag.
Om din verksamhet står stilla, kontakta er arbetsledare och eskalera till vår support på tel 046 - 23 45 50.
Skicka skärmdumpar till mobile-support@vertigis.com
Ha gärna ditt TeamViewer-ID och lösenord nära till hands för att supporten skall kunna fjärrstyra vid behov.